Ik zit al een tijd bij VARIA ART & EXPO. Tijdens de suppoost-uren neem ik sepia's mee om te bewerken. De twee hieronder zijn grotendeels tijdens die uren gemaakt. De fijne kneepjes doe ik dan thuis en als laatste spuit ik het in. Tegenwoordig met siliconenspray zodat de sepia geen vocht meer kan opnemen. Met deze stukjes hout als omlijsting, vind ik ze top geworden. Deze hangen nu ook bij VARIA in de Loosduinse Hoofdstraat 315 en als verrassing: ik ben in juni 2026 KUNSTENAAR van de maand geworden en hang/sta met al mijn kunst, op een centrale plek.